Tuesday, April 26, 2011

You're beautiful, no matter what they say


 See pilt on suhteliselt vana juba. Arvutist leidsin ja kuna hetkel pole rohkem pilte teinud siis lisasin selle siia. Tänane päev oli suht as usual. Läksin hommikul kooli, olles mega väsinud, elasin kuidagi need tunnid üle. Pärast läksime kellyga minu juurde päevitama, rass ja ovi ja sven tulid ka. Istusime väljas rääkisime juttu, ovi läks suht kohe ära aga rass ja sven läksid umbes kell neli ära. Naersime siin suht kaua, siis kui nad ära läksid hakkasime me lõpuks päevitama. No tegelt me istusime pooleldi päikese käes aga nii ei ole ikka hea võtta päikest. No siis päevitasime natukene, lõpuks läks ka kelly ära. Siiamaani pole ma mitte midagi muud teinud kui muusikat kuuland, telekat vaatand, koristanud jne. Peaks varsti ka õppima hakkama. Ma ei suuda enam suve ära oodata, nagu ka eelmises postituses näha sai. Mai kuu peaks tulema amazing! V.a tasemetööd aga eks näis kuidas läheb, loodan et hästi. Kelly hakkab mul vähemalt kolm korda nädalas ööseks käima, kuna mu emps läheb ju Tsehhi ja Austiasse kuuks ajaks. Niiet whoop-whoop. Kahju et kasuisa jääb koju.. gawd. No siis veel 31. Mai läheme klassiga Põhja-Eestisse, seal saab kindlasti sitaks nalja. Viimased päevad kooosenvad mul siis ainult päevitamisest, Nestea Tropical Fruit joomisest, chillimisest Kellyga ja Rassi&Oviga (põhiliselt nemad, kuigi vahepeal tulid siia Sven ja Martin ka) Viimased kaks kuud on üli busy'd ja ülim head olnud, nii palju juhtund Märtsist alates. Ma nüüd õue sööma, päike hakkab vaikselt loojuma. Tsau!

No comments:

Post a Comment